Csillagösvényen

Új év, új blog.. Köszöntelek 2012! Nagy álmokkal, új tervekkel és célokkal, erős hittel, készen minden kihívása. Mindig tovább kell menni az úton. Jöhet az új kaland! :) S ha netalán a világnak jövőre vége lenne (2012)... a csúcson kell abbahagyni- mondják. S az elmúlt másfél évben én megmásztam egy magas hegyet... szépreményű magyar bevándorlóként, Angliában. Védával :)

Sports Tracker

HUN-UK

2013.07.09. 21:19 nikol&véda

Csillagösvényen

Hosszúra nyúló tél és megkésett tavasz után újból előkerültek a térképek és útikönyvek.

Türelmetlenül vártam hogy múljon el a hideg ami álmosítóan hatott és próbált befolyással lenni mindennapi közérzetünkre. Egész jól sikerült az alkalmazkodás ehhez a hosszú, várakozással teli időszakhoz, habár lemondásokkal is járt de sikerekkel és álmok megvalósításával is.

Szeptembertől az újabb Angol nyelvtanfolyam miatt a heti két szabadnapom nem volt nevezhető teljesen szabadnak. Gyorsan eltelt házimunkával, tanulással és iskolába járással. Maki kutya egész jól vette a ritmust, kicsit lassabbra fogta ő is és megelégedett a reggeli és esti sétákkal és labdázással vagy frizbee tréninggel a környéken, hosszabb kirándulásra való szabadidő híján.

A harangoktól is búcsút vettem, mivel egy időbe esett az esti gyakorlás a nyelvtanfolyammal, így aztán szeptember és június között tényleg szinte csak az unalmas munka maradt és a tanulás, ez az oka a nagy hallgatásnak.

A hivatalosnak mondott Tavasz viszont ha a jó időjáráshoz nem is, de régi álmokhoz vitt közelebb. Március elején kaptam a jó hírt hogy sikerült az interjúm a watfordi kórházban. Még a papírok intézésése és a felmondásom alatt sem hittem el hogy valóban megtörténik végre az amire vágytam. Mintha egy hosszú fogság után szabadultam volna, már úgy tűnt sosem jön el az én időm.. Rengeteg fohászt suttogtam Istenhez az utóbbi egy évben, azóta pedig nem győzők hálálkodni.

Birmingham-hez is közelebb kerültünk kicsit, tavasszal a csatorna parton legyalogoltuk a következő szakaszt Cheddington és Tring között Védával.
Új hobbinak is hódolunk, azaz inkább Szabi aki vett egy kajakot. Szuper délutánokat töltünk együtt míg ő evez, mi pedig sétálunk Védával (illetve ő úszik is).

DSCF1171.JPG

A Csillagösvény azt a szakaszát járjuk éppen amikor nincs igazán ok panszkodásra. Beteljesültek az álmok, itt az újabb célok kitűzésének ideje.

DSCF1371.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosvenyen.blog.hu/api/trackback/id/tr615347065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása