Csillagösvényen

Új év, új blog.. Köszöntelek 2012! Nagy álmokkal, új tervekkel és célokkal, erős hittel, készen minden kihívása. Mindig tovább kell menni az úton. Jöhet az új kaland! :) S ha netalán a világnak jövőre vége lenne (2012)... a csúcson kell abbahagyni- mondják. S az elmúlt másfél évben én megmásztam egy magas hegyet... szépreményű magyar bevándorlóként, Angliában. Védával :)

Sports Tracker

HUN-UK

2011.12.20. 17:52 nikol&véda

Respets Walking

Emlékszem arra a napra amikor sétáink során először hagytuk el Watfordot a Grand-Union Csatorna mentén Védával. A pár mérföldes út során Abbots Langley-ig találkoztunk hozzánk hasonló kirándulókkal, a Waterways Chaplaincy munkatársával Andy-vel, akivel azóta is kapcsolatban vagyunk. Emlékszem egy idős és mosolygós férfira aki a gátat segített kinyitni az arra érkező hajósoknak, és a nénire aki a kertből integetett nekünk majd előre jött és egy tál vízzel kínálta Védát. A nap csúcspontja az az egyszerű de csodálatos pillanat volt amikor egy nagyobb domb tetejére érvén körbenéztünk és hosszú idő után először éreztem magam szabadnak. Fekete szedret szedtem a bokrokról és emlékszem arra gondoltam, hogy a boldogsághoz nem is kell sok minden. Egy font sem volt a zsebemben és mindaz amit a pénz jelent, meg az az utáni hajsza megszűnt létezni a fejemben. Akkor döntöttem el hogy legyalogoljuk a távot a csatorna mentén Birmingham-ig, és azóta járjuk a környéket minden egyes héten Védával egyre messzebb és messzebb.

Ma ráakadtam egy igen inspiráló emberre. Gianluca Ratta 11 éve járja gyalogszerte a világot kutyájával Shirával. Több mint 40 ezer km-t tettek meg eddig. Ismerkedik más kultúrákkal, ismerettségeket köt és sokat tanul az életről. Magyarországon is jártak nem olyan régen, még Egerben is.


 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosvenyen.blog.hu/api/trackback/id/tr973478724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása