Csillagösvényen

Új év, új blog.. Köszöntelek 2012! Nagy álmokkal, új tervekkel és célokkal, erős hittel, készen minden kihívása. Mindig tovább kell menni az úton. Jöhet az új kaland! :) S ha netalán a világnak jövőre vége lenne (2012)... a csúcson kell abbahagyni- mondják. S az elmúlt másfél évben én megmásztam egy magas hegyet... szépreményű magyar bevándorlóként, Angliában. Védával :)

Sports Tracker

HUN-UK

2011.12.10. 00:20 nikol&véda

Mikulásnapi ünnepség Watfordban, angliai magyaroknak

Csudajó dologba csöppentem :) A facebook-on láttam a Családi Nap hírdetését a magyar mikulásnapi ünnepségről, s azonnal írtam is hogy megyek, sőt ha Véda is jöhet még szaloncukrot is szívesen osztunk!
Sajnos a programok már le voltak egyeztetve mire jelentkeztem, és a terembérlési szerződés sem engedte kutya bevitelét az iskolába, így végül Véda nélkül vettem részt. Fotóztam és ismerkedtem, s remek hangulatban telt az a pár óra; zenével, tánccal, ajándékosztással, élvezték kicsik és nagyok.
Jelen voltak a Magyar Kultúra és Örökség Alapítvány tagjai, a Watfordi Házisüti-s lányok és még sok más kiállító magyar kézműves termékekkel. Na és persze eljött maga a Mikulás!
Nagyon jó alkalom volt a kikapcsolódásra, és egyben remek lehetőség. A jövő évi programokon szeretnék aktívan részt venni és segédkezni a szervezésben, lebonyolításban. Illetve ha sikerül megegyeznünk akkor Lillával együtt (na és persze Védával ha lehetséges!) képviselnénk a "Mondjunk mancsot!"-ot saját standdal, gyerekeknek való játékos feladatokkal.

Mikulásnapi képek


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosvenyen.blog.hu/api/trackback/id/tr73452465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása