Csillagösvényen

Új év, új blog.. Köszöntelek 2012! Nagy álmokkal, új tervekkel és célokkal, erős hittel, készen minden kihívása. Mindig tovább kell menni az úton. Jöhet az új kaland! :) S ha netalán a világnak jövőre vége lenne (2012)... a csúcson kell abbahagyni- mondják. S az elmúlt másfél évben én megmásztam egy magas hegyet... szépreményű magyar bevándorlóként, Angliában. Védával :)

Sports Tracker

HUN-UK

2011.12.09. 18:15 nikol&véda

Nikol & Véda

Mi vagyunk! Csak a weboldalam (http://terapiaskutya.egerblog.info) egy ideje halott, s nekem írhatnékom van :)

Annak aki nem ismer: három éve kezdtem a blogírást. Jó másfél évig Véda terápiás képzéséről és az egyesületünk ("Mondjunk mancsot!" Terápiás és Segítőkutyás Egyesület) életéről szólt minden bejegyzésem.
Majd Angliába költöztünk, s a következő másfél év témáját ez nagyban befolyásolta..
Rossz volt.. :P Eleinte főleg. Olyan másfél éven vagyok túl amit nem hiszem hogy valaha is elfelejtek. Hatalmas erők szabadultak fel bennem a túlélésért folytatott küzdelemben, s az eddigi csatákat megnyertem, úgyhogy már nem érezzük pocsékul magunkat. Sem én, sem Véda. :)
Rendszeresen óriási sétákat teszünk Anglia vidéki tájain. Lenyűgöz, kikapcsol, Védával meg összébb kovácsol. Úgyhogy sok-sok utileírásról olvashattok majd :) Nagyrészt Hertfordshire megyében tekergünk, olykor eljutunk más helyekre is autóval, mint legutóbb Anglia Nemzeti Parkjába (Peak District).

Mi Watford városban élünk, ami London 7.-ik zónája. Egész nagy magyar közössége van. Fiatalok, idősek, családok.. barátok. Akiknek jó néha meghallani a hangját az utcán, vagy találkozni és nagyokat beszélgetni, és segíteni egymást.
Én egy nagy adag hazafiassággal is több lettem az utóbbi időben. Sosem gondolkodtam korábban a magyarságon de távol a szülőföldtől ezt nem volt nehéz elkezdeni :) Nem a Túrórudi, Pirosarany, hurka-kolbász eszményítésére gondolok, - bár akik meg vagyunk fosztva ezektől tudjuk mit jelent ez.. ;) - hanem arra, hogy amikor megkérdezik where are you from? kicsi szomorúsággal de szeretettel a szívemben, büszkén mondom hogy magyar vagyok!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csillagosvenyen.blog.hu/api/trackback/id/tr623451772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása